Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

(παρ)ακμή

Βράδυ η μουσική παίζει δυνατά!Κορμιά λικνίζονται στον δυνατό χορό της μουσικής
Σφηνάκια να χύνονται από το στόμα και να κυλάνε στον λαιμό
Οι γκόμενες να με αρπάζουν και να τρίβονται,οι φίλοι μου να χορεύουν και να χουφτώνουν ότι βρουν.Τα ποτά να έρχονται το ένα μετά το άλλο.
¨Ερχεται μια με φιλάει και νιώθω το μπλε χαπάκι να κυλάει κάτω από την γλώσσα μου.
Το καταπίνω δίχως δεύτερη σκέψη.Ο κολλητός μου πέφτει κάτω έχει γίνει λιώμα.
Ζάλη,ζάλη,ζάλη
Θολούρα,θολούρα,θολούρα
Βγαίνουμε έξω,γέλια παντού κόσμος πηγαινοέρχεται μας κοιτάνε και γελάνε
Δεν δίνουμε καν σημασία,ψάχνουμε το αμάξι καθώς ο άλλος φτιάχνει την τζιβάνα
Το σκάμε μέσα στο αμάξι,το κοντέρ γράφει 90 και εγώ όμως νομίζω ότι πηγαίνουμε με 20
Φτάσαμε,ανεβαίνουμε στο ξενοδοχείο
Ντριιιιν
Σκάσε γαμημένο ξυπνητήρι
"Ξύπνα έχεις αργήσει, σε λίγο παντρεύεσαι"
Το τασάκι γεμάτο αποτσίγαρα
Δεν θυμάμαι καν τι έγινε χτες το βράδυ!
Τότε σκέφτομαι τον πατέρα μου να μου λέει
"Τι είναι αυτά,είσαι άνθρωπος εσύ να παντρευτεί,μια μέρα πριν το γάμο σου αποφάσισες να φτάσεις στον πάτο;Τι ρεζιλίκια είναι αυτά πότε θα σοβαρευτείς;"
Και εγώ ως συνήθως αντίλογος
"Μπαμπά τι μου λες,αν δεν φτάσεις στον πάτο δεν θα εκτιμήσεις την κορυφή!"
"Είσαι 28 χρονών και βλέπω μπαφοτσίγαρα στο τασάκι σου;"
"Έπρεπε να αποχαιρετήσω την εποχή της ήβης"
"Και τι σημαίνει νιότη είναι να πίνεις μπάφους και να γίνεσαι λιώμα;"
"Σπούδασα,δουλεύω σε λίγο παντρεύομαι"
"Και βλέπω τζιβάνα στο τασάκι σου;"
"Το πρόβλημα θα ήταν να έβλεπες κάθε μέρα και πολλές στο τασάκι μου.Σου είπα δεν γίνεται να ζεις μια ζωή μισή.Εσύ μου είχες πει ότι πρέπει να τα ζούμε όλα.Το ότι έχω γίνει κάποιες μέρες χάλια και όχι συνέχεια μου έδειξε πως είναι η ζωή και από την άλλη πλευρά που κάποιοι φοβούνται να την ζήσουν και άλλη μένουν μόνο σε αυτήν!Το θέμα είναι να μπορείς να μην μένεις εκεί!"
"Τελείωνε θα αργήσεις!"
"Εξάλλου σου είπα πρέπει να χαιρετήσω την ήβη!"
Το άσπρο κοστούμι,το αμάξι του γάμου και μπροστά η εκκλησία
Αντίο ήβη μου έμαθες πολλά,πολλοί θα σε χαρακτήριζαν επικίνδυνη,άλλοι ανώφελη,άλλοι επαναστατική-αντισυμβατική και άλλοι καταστροφική.
Είναι πως θα σε πλησιάσει κάποιος,πως θα σου την πέσει εν ολίγοις!
Εγώ θα σε χαρακτήριζα επιμορφωτική...
Αντίο μπαμπά...

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ Βιβή!Αλλά η κορύφωση είναι ένα μεγάλο μονοπάτι και εγώ ακόμα βρίσκομαι στη αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή